Szem nem marad szárazon a Coca Cola idei karácsonyi reklámja után

Hirdetés

Minden évben várjuk a Coca Cola aktuális karácsonyi videóját, ami nagyot szokott ütni. Idén kicsit újragondolták a karácsonyi ünnepet, a végeredmény pedig még jobb, mint eddig volt, szem nem marad szárazon! 

A Coca Cola idén másképpen nyúlt a karácsonyi ünnephez, még a Mikulást is kihagyták a történetből. Érdekes tény egyébként, hogy több olyan ország is létezik, ahol problémás átvinni az összetartozás ünnepét az öreg, fehér szakállas, piros ruhás férfival, főleg, ha azt nézzük, hogy most mindennél fontosabb a diverzitás.

Az eredeti tervekben még szerepeltek a manók, valamint a Jégkirálynő, de őket is elengedték a végén. Maradt egy átlagos, hétköznapi életkép, amiben a karakterek észreveszik, hogy mennyire magányos a másik és ez mennyire rossz. A reklámfilm elemeinél ügyeltek arra, hogy globális viszonylatban is megállja a helyét, például a pulykára is figyeltek, amit végül csirkével helyettesítettek. 

Nem mellesleg a reklám magyar vonatkozású, ugyanis Etyeken, a Korda Stúdióban zajlott a forgatás és egy magyar reklámszakember, Hídvégi Tom, a Coca Cola latim-amerikai kreatív stratégiai vezetője irányította a folyamatot az ötletgyűjtéstől a megvalósításig.

A reklám hosszú ideig készült, nagyjából két hétig keresték a megfelelő főszereplőt, magát a reklámot pedig egy hétig forgatták. A Covid is közbeszólt, ugyanis két szereplőt is újra kellett castingolni, miután elkapták a vírust. Most pedig nézzük a videót, elő a zsebkendőkkel! 

Hirdetés

Maria Saveleva képe a Pixabay -en.

Hirdetés